Bugün sizlerle yaparken çok keyif aldığım bir röportajı paylaşmak istiyorum.Benim de yıllardır tanıdığım mahalle manavımız necati güler ile kısa hoş bi sohbet gerçekleştirdik . Umarım okuyunca sizde beğenirsiniz...

☆İşiniz nedir?
- manavlık yapıyorum.
☆Kaç yıldır bi işle meşgulsunuz?
- Yaklaşık 10 yıldır. Bayadır bi işi yapıyorum
☆ İşinizi sever mi yapıyorsunuz?
- Tabi ki . Yoksa 10 yıl geçer mi hiç .
☆Müsterilerinizin en çok hangi hallerinden şikayetçisiniz?
- En çok yakındığım konu pazarlık konusu.(güler.) Bir türlü vazgeçmiyorlar .
☆Dükkanınızdan şikayetci misiniz?
- Çok şükür şikayetçi değilim. Ne çok büyük ne de çok küçük. Yetiyor bize.
☆İşinizdeki sattığınız ürünlerden hangisini daha çok satarsınız?
- Daha çok mevsimlik sebzeler meyveler satılır ama en çok satılan ürün domates.
☆Müşterilerinize nasıl hitap edersininiz?
- Müşterilerimin çoğunluğu komşum hepsini tanırım onlarda beni tanır. İsimleriyle hitap ederim genelde.
☆Bu güzel sohbet için zaman ayırdığın çok teşekkür ederim.
- Ne demek bende çok eğlendim .Asıl ben teşekkür ederim .

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

NTV Spor resmen kapandı!